recent
أخبار ساخنة

فيريرا : لا اعرف كيف يلعب بطل الدوري الدور التمهيدي/ وطني نيوز

الصفحة الرئيسية
كتب : محمود ابراهيم الغاوي

فيريرا:  خلال المؤتمر الصحفي 

حتى الان لا اعرف كيف يلعب بطل الدوري مباراتين تمهيديتين ولكني سأتحدث عن ذلك في الوقت المنافس 

لم اتعرض للاغماء ، كان هناك سجاد غير ملتصق ببعضه البعض ولكني لازلت شاب و اتمتع باللياقه اللازمه وقومت باستعاده توازني ولم اتعرض للاذي .

مشاركه اللاعبين الشباب تدل على وجود نظام خاص بالفريق و اننا لازلنا نلعب بأسلوبنا حتى الان

فرقتنا كانت قويه الموسم الماضي وقدرنا ناخد الدوري والكاس ، قدرنا نحقق ٢٢ فوز ودي نسبه عاليه جدا والنتائج جيده ، اللعيبه الجديده هتدخل في مجموعه ليها اساس ومعرفه ، وده اسهل بكتير و بيساعد اللعيبه الجديده تندمج اكتر .

زي ما تعرفوا ان ده بطل الدوري و اللعيب اللي هيدخل وسط المجموعه دي لازم يبقى لعيب كويس و لازم يجتهد كتير عشان يعرف يلعب سواء الموجودين حالياً او اللاعبين الجدد .

سمعت ان في ناس اتكلمت ان حصلي دوخه ، ياريت منكتبش حاجات منعرفهاش و من فتره اتكتب كلام تاني ومتقلقوش انا لسه معاكوا فتره كمان ، لو كان في دوخه او كلام زي ده كنت هبقى معاكوا وبتكلم في المؤتمر ؟ طول ما انا قادر هبقى موجود وملتزم مع الزمالك وهحارب للزمالك لاني عمري ما استسلم ، طول ما التوفيق معانا هنفضل نحارب ، كل مره أقع فيها بعد كده متقلقوش عليا .

اللعيبه الجديده لسه مدخلتش في المجموعه ، هما اتنين بس ولسه باقي اللعيبه مش متواجدين ، ولسه هنشتغل معاهم ونعرفهم الشغل بتاعهم ، لكن من الاسامي الصفقات الجديده على مستوى عالي ، اللي يلعب مع فريق بطل لازم يشتغل كتير عشان يعرف يلعب معانا .
google-playkhamsatmostaqltradent
close